Гарантія

Кожен товар у магазині Salli має гарантію від 2 до 10 років. Вона вказана у характеристиках товару та залежить від рекомендації виробника.
Для отримання гарантії 2-5-10 років, Ви повинні пройти реєстрацію.

Гарантійний ремонт

Гарантійний ремонт та доставка назад за рахунок Salli можлива, якщо несправність виникла зі сторони виробника. Якщо несправність виникла через неналежне користування клієнтом або недотримання ним умов експлуатації, – ремонт і доставка виконуються за рахунок клієнта.

Як виконується гарантійний ремонт?

Завдяки нашому складу ми, як правило, дуже швидко можемо відремонтувати ваш виріб.

На нашому складі є великий резерв запасних частин та виробів. Після підтвердження гарантійного випадку вони будуть відправлені службами доставок, щоб забезпечити вам якнайшвидшу допомогу.

Якщо все-таки ремонт потрібен, зверніться за номером телефону +38 (099)-515-16-17.

Якщо ремонт неможливо зробити за місцем і необхідний ремонт в сервісному центрі компанії, якісно упакуйте свій виріб та відправте товар за адресою і методом, який Ви погодите з сервісною службою.

Всі витрати з транспортування несе споживач, якщо немає іншої домовленості. Після проведення гарантійних робіт товар може бути забраний із сервісного центру або відправлений поштовими службами по узгодженню сторін.

Обмін та повернення товару

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023‑XII від 12.05.1991 «Про захист прав споживачів», обмін або повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту покупки, за умови збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, упаковки, пломб і документів.

Товар не повинен мати жодних ознак використання: потертостей, подряпин, вм’ятин чи інших дефектів.

Всі витрати, пов’язані з поверненням або обміном товару, несе покупець.

Важливо!
Стільці Salli після збірки та/або монтажу втрачають свій первинний (новий) стан.

На деталях з’являються сліди експлуатації, які не дозволяють повторно реалізувати товар як новий.

У зв’язку з цим, після складання або використання стільці Salli обміну чи поверненню не підлягають.

Перед покупкою ви можете протестувати стілець у нашому шоурумі. Ми також завжди готові надати повну консультацію для усвідомленого вибору.

Скільки часу потрібно для ремонту або відвантаження моїх запасних частин?

Зв’яжіться з нами, якщо у вас виникнуть запитання щодо відшкодування та повернення.

info@salli.com.ua

Якщо проблему можна вирішити, надіславши запасну частину, і запасна частина є в наявності на складі сервісного центру, запасна частина надішлеться протягом 3-х робочих днів.

Якщо проблему не можна вирішити на місці і потрібен ремонт у сервісному центрі, термін ремонту може становити від 5 днів з моменту прибуття товару в сервісний центр (при наявності запасних деталей на складі).

При відсутності запасних деталей на складі термін ремонту може бути збільшений до надходження цих деталей на сервісний центр від виробника. При неможливості проведення ремонту сервісним центром, деталь або виріб можуть бути замінені на нові.

Виникли запитання?

Зв’яжіться з нами, якщо у вас виникнуть запитання щодо відшкодування та повернення.

info@salli.com.ua

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]