Гарантія
Кожен товар у магазині Salli має гарантію від 2 до 10 років. Вона вказана у характеристиках товару та залежить від рекомендації виробника.
Для отримання гарантії 2-5-10 років, Ви повинні пройти реєстрацію.
Гарантійний ремонт
Гарантійний ремонт та доставка назад за рахунок Salli можлива, якщо несправність виникла зі сторони виробника. Якщо несправність виникла через неналежне користування клієнтом або недотримання ним умов експлуатації, – ремонт і доставка виконуються за рахунок клієнта.
Як виконується гарантійний ремонт?
Завдяки нашому складу ми, як правило, дуже швидко можемо відремонтувати ваш виріб.
На нашому складі є великий резерв запасних частин та виробів. Після підтвердження гарантійного випадку вони будуть відправлені службами доставок, щоб забезпечити вам якнайшвидшу допомогу.
Якщо все-таки ремонт потрібен, зверніться за номером телефону +38 (099)-515-16-17.
Якщо ремонт неможливо зробити за місцем і необхідний ремонт в сервісному центрі компанії, якісно упакуйте свій виріб та відправте товар за адресою і методом, який Ви погодите з сервісною службою.
Всі витрати з транспортування несе споживач, якщо немає іншої домовленості. Після проведення гарантійних робіт товар може бути забраний із сервісного центру або відправлений поштовими службами по узгодженню сторін.
Обмін та повернення товару
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після його покупки. Це можливо за умови, якщо товар не матиме слідів використання: потертостей, подряпин, чи інших дефектів. Користувач оплачує обмін чи повернення товару.
Скільки часу потрібно для ремонту або відвантаження моїх запасних частин?
Якщо проблему можна вирішити, надіславши запасну частину, і запасна частина є в наявності на складі сервісного центру, запасна частина надішлеться протягом 3-х робочих днів.
Якщо проблему не можна вирішити на місці і потрібен ремонт у сервісному центрі, термін ремонту може становити від 5 днів з моменту прибуття товару в сервісний центр (при наявності запасних деталей на складі).
При відсутності запасних деталей на складі термін ремонту може бути збільшений до надходження цих деталей на сервісний центр від виробника. При неможливості проведення ремонту сервісним центром, деталь або виріб можуть бути замінені на нові.
Виникли запитання?
Зв’яжіться з нами, якщо у вас виникнуть запитання щодо відшкодування та повернення.